یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
مسجد

حوزه/ مسابقه دلنوشته «من الغریب الی الحبیب»، به همت کانون فرهنگی امام رضا(ع) در سطح شهرستان اراک ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، مجتبی ظهیری مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) مسجد الاقصی اراک با اشاره به برگزاری مسابقه دلنوشته "من الغریب الی الحبیب" ویژه سنین ۷ تا ۱۵ سال است، اظهار داشت: این مسابقه به همت کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سطح شهر اراک برگزار می‌شود، افزود: پاکت‌های مسابقه تهیه و در اختیار ستاد کانون‌های مساجد قرار گرفت تا مدیران کانون‌ها بتوانند با تهیه پاکت اعضای کانون را در این مسابقه شرکت دهند.

ظهیری با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار پایان ماه صفر بود، بیان کرد: به دلیل استقبال کانون‌ها، مهلت ارسال آثار تا پایان هفته جاری تمدید شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) با بیان اینکه جوایز ویژه این مسابقه شامل تابلو فرش، ساعت هوشمند، اسپیکر بلوتوثی و هدفون است، ابراز کرد: این مسابقه تشویقی برای اعضای کانون‌ها و تبیین فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: مراسم قرعه کشی و تقدیر از برترین‌های این مسابقه در روز میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha